ZZ.2811.22.2024
Data ogłoszenia
16 września 2024
Termin składania
20 września 2024 12:00:00
Zaproszenie do złożenia oferty szkolenia "Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych"

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

w trybie zapytania ofertowego

Dotyczy postępowania na prowadzenie szkolenia:

„INTEGRACJA ODRUCHÓW DYNAMICZNYCH I POSTURALNYCH”

Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

I.      Zamawiający:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607

II.    Przedmiot Zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby
      w zakresie „ Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych” w formie stacjonarnej.

2.    Liczba godzin szkoleniowych : 54 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 min).

3.    Uczestnicy szkolenia: 1 osoba.

4.    Zakres szkolenia:

1)    koncepcja neurosensomotorycznej integracji schematów odruchów,

2)    podział odruchów na trzy wymiary mózgu i ciała,

3)    odruchy a mechanizmy obronne,

4)    struktura rozwoju ruchowego – motoryka pierwotna i wyuczona,

5)    motoryka i jej komponenty

6)    wpływ rozwoju odruchów manualnych na kształtowanie się motoryki precyzyjnej,

7)    praca z diagnozą i technikami integracji odruchów:

a)    odruch chwytny Robinsona,

b)    odruch podciągania rąk,

c)    odruch dłoniowo-bródkowy Babkina,

d)    odruch stopy Babińskiego,

e)    odruch ochrony ścięgien stóp,

f)     asymetryczny toniczny odruch szyi,

g)    odruch skrzyżowanego zgięcia wyprostu nogi,

h)    odruch więzi,

8)    praca z diagnozą i technikami integracji odruchów.

III.  Warunki udziału w postępowaniu:

1.    O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:

1)    posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)    znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie umowy,

3)    dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)    jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,

5)    spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,

6)    posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 2 szkolenia w w/w zakresie,

7)    dysponuje osobą/osobami które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj. :

a)    posiadają wykształcenie wyższe,

b)    posiadają co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego w realizacji szkoleń w w/w  zakresie  lub przeprowadzili co najmniej 108 godzin dydaktycznych szkoleń z w/w zakresu.

2.    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)      w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie spełniony  
na podstawie złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2,

2)      w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych  
z Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem nr 3,

3)      w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz przeprowadzenia szkoleń – Załącznik nr 4,

4)      w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  przedstawi wykaz personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia – Załącznik  
nr 5

 

 

IV. Wymagania Zamawiającego

Wykonawca zobowiązany jest do:

1)      przygotowania i zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie papierowej lub elektronicznej,

2)      sporządzenia list obecności oraz przekazania ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem/ fakturą w terminie do 14 dni po zakończeniu szkolenia.

 

V.   Termin realizacji: od 01 października 2024 roku do 30 listopada 2024 roku.

Terminy szkoleń Wykonawca  przedstawi do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.

VI.      Warunki płatności: przelew w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku faktury wystawionego po zakończeniu szkolenia, wraz z ewidencją godzin oraz listami obecności.

 

VII.    Warunki przygotowania i złożenia oferty:

1.       Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

2.       Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej pod adresem agebicka@szpital.siedlce.pl Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.

3.       Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan podpisanych dokumentów.

4.       Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie w oryginale podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny zostać opatrzone pieczęcią umożliwiającą identyfikację.

5.       W przypadku oferty podpisywanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.

6.       Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących dokumentów Oferty drogą elektroniczną na adres agebicka@szpital.siedlce.pl

7.       W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

1)      Formularz ofertowy – Załącznik nr 1

2)      Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2

3)      Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3

4)      Wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,

5)      Wykaz osób – Załącznik 5,

6)      Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,

7)      Program szkolenia,

8)      Wzór zaświadczenia, który otrzymają uczestnicy po zakończonym szkoleniu.

 

VIII.  Termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 20 września 2024 roku.

 

IX.      Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi:  cena brutto oferty – 100 %

Liczba punktów badanej oferty = cena minimalna/cena oferta badanej x 100

W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa

Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych

ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe,

nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej

oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź

odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez

wyboru żadnej z ofert.

 

X.    Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.  
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

 

XI.  Warunki odrzucenia oferty:

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)      jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub

2)      została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty

3)      została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.

 

XII.    Informacje dodatkowe:

1.       Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.

2.       Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego
 z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem
 w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.

3.       Wycofanie, zmiana oferty:

1) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być złożone w miejscu  i według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem o zmianie

2) Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofanie oferty należy zrobić w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

4.       Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:

1)    cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

5.    Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: agebicka@szpital.siedlce.pl   nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.