Zamówienia publiczne
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Postępowanie dotyczy zakupu usługi przeprowadzenia szkolenia z zakresu „Kończyna górna po udarze” i jest prowadzone w trybie „zapytania ofertowego”.
Szkolenie jest realizowane w związku z uzyskaniem wsparcia finansowego przyznanego na realizację zadań z zakresu kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne zatrudnionych w podmiocie leczniczym, zgodnie z zawartą umową nr W/UMWM-UU/UM/ZD/2184/2025 z Województwem Mazowieckim z siedzibą w Warszawie, ul. Jagiellońska 26,03-719 Warszawa.
Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).
I. Zamawiający:
Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607
II. Przedmiot Zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu „Kończyna górna
po udarze” dla 4 osób w formie stacjonarnej.
2. Liczba dni: 2 dni.
3. Liczba godzin szkoleniowych: 18 godz. szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut).
4. Uczestnicy szkolenia: fizjoterapeuci – 4 osoby.
5. Zakres szkolenia:
1) jak prowadzić wartościowy wywiad,
2) badanie ortopedyczne barku,
3) badanie neurologiczne KG - kończyn górnych (napięcie, czucie powierzchowne i głębokie odruchy),
4) rozwiązywanie najczęstszych problemów KG na poziomie struktury,
5) terapia bolesnego barku,
6) neglect, jak wpływa na terapię KG,
7) badanie fenomenu wygaszania,
8) jak znaleźć przyczynę zaburzeń KG,
9) praca z wiotką ręką,
10) jak połączyć terapię kończyny górnej z pracą na tułowiu,
11) wpływ wzorca chodu na funkcję kończyny górnej, znaczenie napięcia mięśniowego w obrębie tułowia,
12) wykorzystanie kija w terapii, wykorzystanie przedmiotów codziennego użytku w terapii,
13) praca „hands-off", pielęgnacja ręki.
III.Warunki udziału w postępowaniu:
1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) znajduje się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
3) dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4) jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,
5) spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
6) posiada doświadczenie w prowadzeniu szkolenia w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 2 szkolenia w w/w zakresie,
7) dysponuje osobą/osobami, która/e będzie/ą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania, tj.:
a) posiadają wykształcenie wyższe fizjoterapeutyczne,
b) posiadają co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji szkoleń w w/w zakresie lub przeprowadzili co najmniej 35 godzin dydaktycznych szkoleń z w/w zakresu.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie oceniony za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z Załącznikiem nr 2,
2) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie oceniony za spełniony na podstawie oświadczenia, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym złożonego zgodnie z Załącznikiem nr 3,
3) w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6, warunek ten zostanie oceniony na podstawie wykazu przeprowadzonych szkoleń złożonego przez Wykonawcę – Załącznik nr 4
4) w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7, warunek ten zostanie oceniony na podstawie wykazu personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia złożonego przez Wykonawcę – Załącznik nr 5.
IV. Wymagania Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania i zapewnienia uczestnikowi szkolenia materiałów szkoleniowych oraz dodatkowego kompletu materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego,
2) sporządzenia list obecności oraz przekazania ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem / fakturą w terminie do 14 dni po zakończeniu szkolenia.
V. Termin realizacji: wrzesień - listopad 2025 roku (dokładny termin zostanie ustalony z zamawiającym
po wyborze Wykonawcy)
VI.Warunki płatności: przelew w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowego rachunku / faktury wystawionego po zakończeniu szkolenia i podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru wraz z wymaganą dokumentacją, tj. listami obecności.
VII.Warunki przygotowania i złożenia oferty:
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.
2. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać skan podpisanych tradycyjnie dokumentów na adres: akaliniak@szpital.siedlce.pl W przypadku dokumentów podpisanych podpisem tradycyjnym oryginał dokumentów należy przesłać pocztą tradycyjną.
3. Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.
4. Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan podpisanych dokumentów.
5. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy przesłane w formie skanu.
6. Każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.
7. Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i oferty.
8. W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków – Załącznik nr 2,
3) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3,
4) Wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4
5) Wykaz osób – Załącznik nr 5,
6) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,
7) Program szkolenia,
8) Proponowany harmonogram szkolenia,
9) Wzór zaświadczenia/certyfikatu, który otrzyma uczestnik po zakończonym szkoleniu.
VIII.Termin złożenia ofert:
Ofertę należy przesłać do dnia 25 lipca 2025 roku.
IX.Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi: cena brutto oferty – 100 %
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt za cenę. Pozostałe oferty Oferentów zostaną przeliczone stosownie do poniższego wzoru:
cena oferty najkorzystniejszej
Op = x 100
cena oferty badanej - (rozpatrywanej)
Op – ocena punktowa
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, której Oferent spełnił warunki udziału w postępowaniu oraz której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie kryteriów oceny ofert.
Punkty za cenę dla oferty badanej będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i będą stanowić końcową ocenę oferty badanej.
W sytuacji, gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.
X.Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
XI.Warunki odrzucenia oferty:
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub
2) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty
3) została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.
XII.Informacje dodatkowe:
1. Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.
2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.
3. Wycofanie, zmiana oferty:
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być dokonane według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem o zmianie,
2) Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofania oferty należy dokonać według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
4. Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:
1) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: akaliniak@szpital.siedlce.pl nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.