ZZ.2811.50.2025
Data ogłoszenia
22 października 2025
Termin składania
26 października 2025 12:00:00
Zaproszenie do złożenia oferty na zakup usługi przeprowadzenia kursu "Ból ostry i przewlekły"

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

        

Postępowanie dotyczy zakupu usługi przeprowadzenia kursu „Ból ostry i przewlekły” dla pracowników Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. i jest prowadzone w trybie „zapytania ofertowego”.

Kurs jest realizowany w związku z uzyskaniem wsparcia finansowego przyznanego na realizację zadań z zakresu kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne zatrudnionych w podmiocie leczniczym, zgodnie z zawartą umową nr W/UMWM-UU/UM/ZD/2184/2025 z Województwem Mazowieckim z siedzibą w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.

Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).

I.      Zamawiający:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607

II.    Przedmiot Zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla 1000 osób w zakresie oceny i leczenia bólu ostrego i przewlekłego w formie on-line. Kurs powinien być realizowany w formie zdalnej za pomocą platformy e –learning, w ramach której prowadzony będzie proces dydaktyczny oparty o elektroniczne materiały, wykłady, ćwiczenia i konsultacje dydaktyczne oraz testy wiedzy.

2.       Kurs będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 20 listopada 2025 roku. Platforma szkoleniowa będzie dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

3.       Uczestnicy kursu: pracownicy Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.  – 1000 osób.

4.       Zakres kursu:

1)                  patomechanizm i epidemiologia bólu przewlekłego,

2)                  kliniczna ocena pacjenta z bólem,

3)                  farmakoterapia bólu,

4)                  ostry ból pooperacyjny,

5)                  patomechanizm i epidemiologia bólu przewlekłego,

6)                  leczenie bólu przewlekłego u osób w wieku podeszłym,

7)                  ból w chorobie nowotworowej,

8)                  bóle przebijające,

9)                  opioidy w leczeniu nienowotworowego bólu przewlekłego,

10)              rozpoznanie i leczenie bólu neuropatycznego,

11)              farmakoterapia bólów głowy,

12)              ból w narządzie ruchu,

13)              patomechanizm i epidemiologia bólu przewlekłego.

III.  Warunki udziału w postępowaniu:

1.   O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:

1)         posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)         znajduje się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,

3)         dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

4)         jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,

5)         spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,

6)         posiada doświadczenie w prowadzeniu kursów w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 2 kursy w w/w zakresie dla min. 500 osób personelu medycznego wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług szkoleniowych np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz, którego usługi zostały wykonane,

7)         dysponuje osobą/osobami, która/e będzie/ą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj.:

a)       posiadają wykształcenie wyższe medyczne o kierunku lekarskim,

b)      posiadają co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji kursu w w/w zakresie.

2.   Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)         w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie oceniony za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z Załącznikiem nr 2,

2)         w zakresie  warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek ten zostanie oceniony za spełniony na podstawie oświadczenia, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym  złożonego zgodnie z Załącznikiem nr 3,

3)         w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie oceniony na postawie wykazu przeprowadzonych kursów złożonego przez Wykonawcę – Załącznik nr 4,

4)         w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie oceniony na podstawie wykazu personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia złożonego przez Wykonawcę –  Załącznik nr 5.

IV.      Wymagania Zamawiającego

Wykonawca zobowiązany jest do:

1)    przygotowania, zapewnienia i udostępnienia każdemu uczestnikowi kursu platformy szkoleniowej,

2)    przygotowania i zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej,

3)    sporządzenia i przekazania Zamawiającemu list uczestników, którzy ukończyli kurs i otrzymali certyfikat, protokołu odbioru usługi,

4)    wystawienia i dostarczenia do siedziby Zamawiającego certyfikatów poświadczających udział w szkoleniu w terminie do 3 dni po ukończeniu kursu,

5)    monitorowania przebiegu kursu oraz raportowania zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

V.        Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2025 roku.

Termin rozpoczęcia kursu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.

VI.      Warunki płatności: Przelew w terminie do 7 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego rachunku/faktury wystawionego po zakończeniu kursu i podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru usługi wraz z wymaganą dokumentacją tj. listą uczestników, którzy ukończyli kurs i otrzymali certyfikat.

VII.    Warunki przygotowania i złożenia oferty:

1.       Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

2.       Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać skan podpisanych tradycyjnie dokumentów na adres: mdziosa@szpital.siedlce.pl W przypadku dokumentów podpisanych podpisem tradycyjnym oryginał dokumentów należy przesłać pocztą tradycyjną.

3.       Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.

4.       Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan podpisanych dokumentów. 

5.       Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

6.       W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy przesłane w formie skanu.

7.       Każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.

8.       Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i oferty.

9.       W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

1)    Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,

2)    Oświadczenie o spełnieniu warunków – Załącznik nr 2,

3)    Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3,

4)    Wykaz przeprowadzonych kursów – Załącznik nr 4,

5)    Wykaz osób – Załącznik nr 5,

6)    Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,

7)    Program kursu,

8)    Wzór certyfikatu, który otrzymają uczestnicy po zakończonym kursie.

VIII. Termin złożenia ofert:

Ofertę należy przesłać do dnia 26 października 2025 roku

IX.  Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi:  cena brutto oferty – 100 %

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt za cenę. Pozostałe oferty Oferentów zostaną przeliczone  stosownie do poniższego wzoru:

 

                       cena oferty najkorzystniejszej

       Op =                                                                             x 100

                      cena  oferty badanej - (rozpatrywanej)

 

Op – ocena punktowa

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, której Oferent spełnił warunki udziału w postępowaniu oraz której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie kryteriów oceny ofert.

Punkty za cenę dla oferty badanej będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku  i będą stanowić końcową ocenę oferty badanej.

W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź  odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.

X.    Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).

XI.  Warunki odrzucenia oferty:

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1) jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub,

2) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy   określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty,

3) została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty. 

XII. Informacje dodatkowe:

1.       Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.

2.       Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.

3.       Wycofanie, zmiana oferty:

1)      Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być dokonane według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem o zmianie

2)      Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofanie oferty należy dokonać według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

4.       Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:

1)      cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)      wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)      postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

5.       Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: mdziosa@szpital.siedlce.pl  Nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert