ZZ.2811.11.2025
Data ogłoszenia
06 czerwca 2025
Termin składania
12 czerwca 2025 12:00:00
Zaproszenie do złożenia oferty na zakup usługi przeprowadzenia kursu w zakresie "Zoga movement w terapii niemowląt II"

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
        

Postępowanie dotyczy zakupu usługi przeprowadzenia kursu z zakresu „Zoga movement w terapii niemowląt II” i jest prowadzone w trybie „zapytania ofertowego”.

Szkolenie jest realizowane w związku z uzyskaniem wsparcia finansowego przyznanego na realizację zadań z zakresu kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne zatrudnionych w podmiocie leczniczym, zgodnie z zawartą umową nr W/UMWM-UU/UM/ZD/2184/2025 z Województwem Mazowieckim z siedzibą w Warszawie, ul. Jagiellońska 26,03-719 Warszawa.

Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).

I. Zamawiający:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607

II. Przedmiot Zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu „Zoga movement w terapii niemowląt II” dla 4 osób w formie stacjonarnej.

2.       Liczba dni: 3 dni.

3.       Liczba godzin szkoleniowych: 21 godz. szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut).

4.       Uczestnik kursu: fizjoterapeuci  – 4 osoby.

5.       Zakres kursu :

1)      praca z połączeniem głowowo – szyjnym,

2)      najczęstsze ograniczenia rzewne w pracy z niemowlętami,

3)      wady stóp wieku niemowlęcego,

4)      mobilność żeber i płuc,

5)      strategie zabiegowe na dysfunkcyjne ułożenie odcinka szyjnego, górnego otworu klatki piersiowej oraz połączenia głowowo – szyjnego,

6)      ocena rotacji kręgosłupa,

7)      równoważenie ułożenia i ruchomości kości klinowej, połączenia klinowo – potylicznego oraz zaburzeń ruchomości pomiędzy poszczególnymi segmentami głowy,

8)      strategie pracy nad tyłopochyloną miednicą.

III. Warunki udziału w postępowaniu:

1.       O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:

1)      posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)      znajduje się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,

3)      dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

4)      jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,

5)      spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,

6)      posiada doświadczenie w prowadzeniu kursów w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 2 kursy w w/w zakresie,

7)      dysponuje osobą/osobami, która/e będzie/ą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj.:

a)       posiadają wykształcenie wyższe fizjoterapeutyczne,

b)      posiadają co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji  kursów w w/w zakresie  lub przeprowadzili co najmniej 42 godziny dydaktycznych kursów z w/w zakresu.

2.       Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)      w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie oceniony za spełniony  na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z Załącznikiem nr 2,

2)      w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie oceniony za spełniony na podstawie oświadczenia, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym złożonego zgodnie z Załącznikiem nr 3,

3)      w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie oceniony na podstawie wykazu przeprowadzonych kursów złożonego przez Wykonawcę – Załącznik nr 4

4)      w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie oceniony na podstawie wykazu personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia złożonego przez Wykonawcę – Załącznik nr 5.

IV. Wymagania Zamawiającego

Wykonawca zobowiązany jest do:

1)    przygotowania i zapewnienia uczestnikowi szkolenia materiałów szkoleniowych,                         

2)    sporządzenia list obecności oraz przekazania ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem / fakturą w terminie do 14 dni po zakończeniu kursu.

V. Termin realizacji: listopad 2025 roku (dokładny termin zostanie ustalony z zamawiającym po wyborze Wykonawcy)

VI.Warunki płatności: przelew w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowego rachunku / faktury wystawionego po zakończeniu kursu i podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru wraz z wymaganą dokumentacją tj. listami obecności.

VII.Warunki przygotowania i złożenia oferty:

1.       Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

2.       Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres: mdziosa@szpital.siedlce.pl  Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.

3.       Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesłane w formie skanu.

4.       Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy przesłane w formie skanu.

5.       W przypadku oferty podpisywanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany tym podpisem.

6.       Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i oferty.

7.       W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

1)      Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,

2)      Oświadczenie o spełnieniu warunków – Załącznik nr 2,

3)      Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3,

4)      Wykaz przeprowadzonych kursów – Załącznik nr 4

5)      Wykaz osób – Załącznik nr 5,

6)      Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,

7)      Program kursu,

8)      Wzór zaświadczenia/certyfikatu , który otrzyma uczestnik po zakończonym kursie.

VIII.Termin złożenia ofert:

Ofertę należy przesłać do dnia 12 czerwca 2025 roku.

IX.Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi:  cena brutto oferty – 100 %

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt za cenę. Pozostałe oferty Oferentów zostaną przeliczone  stosownie do poniższego wzoru:

 

                       cena oferty najkorzystniejszej

       Op =                                                                             x 100

                      cena  oferty badanej - (rozpatrywanej)

 

Op – ocena punktowa

 

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, której Oferent spełnił warunki udziału w postępowaniu oraz której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie kryteriów oceny ofert.

Punkty za cenę dla oferty badanej będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku  i będą stanowić końcową ocenę oferty badanej.

W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź  odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.

X.Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).

XI.Warunki odrzucenia oferty:

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)      jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub

2)      została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty

3)      została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.

XII.Informacje dodatkowe:

1.    Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.

2.    Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.

3.    Wycofanie, zmiana oferty:

1)        Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być dokonane według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem o zmianie,

2)        Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofania oferty należy dokonać według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

4.    Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:

1)        cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)        wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)      postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

5.       Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: mdziosa@szpital.siedlce.pl Nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.