Zamówienia publiczne
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w trybie zapytania ofertowego
Dotyczy postępowania na przeprowadzenie szkolenia:
„Uzależnienia behawioralne u dzieci i młodzieży – diagnoza i pomoc psychologiczna”
Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
I. Zamawiający:
Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607
II. Przedmiot Zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. „Uzależnienia behawioralne u dzieci i młodzieży – diagnoza i pomoc psychologiczna” dla 5 osób - psychologów.
2. Czas trwania zajęć – 1 dzień ,
3. Liczba godzin szkoleniowych : 7 godz. dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min),
4. Forma szkolenia: online,
5. Uczestnicy szkolenia: 5 osób.
6. Zakres szkolenia:
1) klasyfikacja uzależnień wg ICD 10 ze szczególnym uwzględnieniem uzależnień behawioralnych u dzieci i młodzieży,
2) omówienie najczęściej występujących form uzależnień behawioralnych w tym również uzależnienie od jedzenia, zakupoholizm, hazard patologiczny,
3) dynamika rozwoju uzależnień i metodyka rozmów z młodzieżą na ten temat,
4) różne modele rozwoju uzależnień m.ni biomedyczny, psychodynamiczny oraz poznawczy,
5) podejście do tematyki uzależnień oparte na terapii poznawczo-behawioralnej m.in wpływ negatywnych przekonań na predyspozycje do uzależniania się,
6) procesy poznawcze, które odgrywają największą rolę w poznawczym modelu uzależnień,
7) typy młodych ludzi nadmiernie używających Internetu,
8) bunt nastoletni i jego konsekwencje w postaci zaburzeń nastroju i zaburzeń nawyków,
9) jak zapobiegać negatywnym zrachowaniom i uzależnieniom od ekranów/smartfonów i tabletów,
10) jak rozpoznać uzależnienie od Internetu/smartfona. Co powinno zwrócić uwagę wychowawcy, psychologa, członka rodziny?
11) jak pomóc dziecku które już zaczęło wykazywać pierwsze symptomy uzależnienia, Co może zrobić pedagog który zauważy patologiczne korzystanie przez dziecko z Internetu?
12) praca z dzieckiem, które ma zaniżone poczucie własnej wartości,
13) relacje z rodziną jako podstawa zdrowego Ja. Jak rozpoznać problem i jak wprowadzić
interwencję,
14) lęk społeczny i problemy z nawiązywaniem relacji rówieśniczych,
15) techniki pracy z dziećmi i młodzieżą, którzy są narażeni lub już wykazują objawy uzależnienia behawioralnego, gotowe scenariusze zajęć, trening rozpoznawania emocji, oraz radzenia sobie z nimi w sposób pozytywny, oraz wprowadzenie w temat Mindfulnessu dla dzieci,
16) analiza materiałów filmowych psychoedukacyjnych. Jak projektować działania profilaktyczne w szkole i przedszkolu.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie umowy,
3) dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
4) jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,
5) spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
6) posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 2 szkolenia w w/w zakresie,
7) dysponuje osobą/osobami które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj. posiadają:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 15 godzin dydaktycznych szkoleń z w/w zakresu w okresie ostatnich dwóch lat.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu:
1) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2,
2) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem nr 3,
3) w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,
4) w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 5
IV. Wymagania Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania i zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej,
2) sporządzenia list obecności oraz przekazania ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem/ fakturą w terminie do 14 dni po zakończeniu szkolenia,
3) Wykonawca do potrzeb realizacji szkoleń zapewni dostęp do platformy e-learingowej.
V. Termin realizacji: od 01 października 2024 r. do 31 października 2024 roku
Warunki płatności: przelew w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku / faktury wystawionego po zakończeniu szkolenia, wraz z ewidencją godzin oraz listami obecności.
VI. Warunki przygotowania i złożenia oferty:
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.
2. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej pod adresem agebicka@szpital.siedlce.pl Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.
3. Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan podpisanych dokumentów.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie w oryginale podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny zostać opatrzone pieczęcią umożliwiającą identyfikację.
5. W przypadku oferty podpisywanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.
6. Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących dokumentów Oferty drogą elektroniczną na adres agebicka@szpital.siedlce.pl
7. W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2
3) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3
4) Wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,
5) Wykaz osób – Załącznik 5,
6) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,
7) Program szkolenia,
8) Harmonogram szkolenia,
9) Wzór zaświadczenia, który otrzymają uczestnicy po zakończonym szkoleniu.
VII. Termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 23 września 2024 roku.
VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi: cena brutto oferty – 100 %
Liczba punktów badanej oferty = cena minimalna/cena oferta badanej x 100
W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.
W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.
IX. Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
X. Warunki odrzucenia oferty:
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1. jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub
2. została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty
3. została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.
XI. Informacje dodatkowe:
1. Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.
2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego
z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem
w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.
3. Wycofanie, zmiana oferty:
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być złożone w miejscu i według takich samych zasad, jak składana oferta,
z dodatkowym oznaczeniem o zmianie.
2) Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofanie oferty należy zrobić w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
4. Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:
1) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: agebicka@szpital.siedlce.pl nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.