Zamówienia publiczne
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w trybie zapytania ofertowego
Dotyczy postępowania na prowadzenie szkoleń:
„Szkolenie z leczenia bólu ostrego i przewlekłego”
„Szkolenie z leczenia ostrego bólu pooperacyjnego”
Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320).
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy i toczy się w trybie rozeznania rynku.
I. Zamawiający:
Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607
II. Przedmiot Zamówienia:
1. Przedmiotem zapytania jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie:
„Szkolenie z leczenia bólu ostrego i przewlekłego”
„Szkolenie z leczenia ostrego bólu pooperacyjnego„.
Szkolenia powinny być realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy e –learning, w ramach której prowadzony będzie proces dydaktyczny oparty o elektroniczne materiały, wykłady, ćwiczenia i konsultacje dydaktyczne oraz testy wiedzy.
2. Termin realizacji: szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2024r. Platforma szkoleniowa będzie udostępniona od poniedziałku do niedzieli, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00, a spotkania mogą trwać od 2 do 5 godzin szkoleniowych dziennie z możliwością dostosowania do potrzeb Zamawiającego.
3. Uczestnicy szkoleń: 1422 osoby, w tym:
„Szkolenie z leczenia bólu ostrego i przewlekłego”
141 lekarzy,
703 pielęgniarki,
15 ratowników medycznych,
58 fizjoterapeutów,
12 farmaceutów,
Razem 929 osób.
„Szkolenie z leczenia ostrego bólu pooperacyjnego„
141 lekarzy,
267 pielęgniarek,
15 ratowników medycznych,
58 fizjoterapeutów
12 farmaceutów
Razem 493 osoby.
Podane wyżej liczby uczestników szkolenia stanowią jedynie wartości szacunkowe, niezbędne do skalkulowania i porównania ofert wykonawców oraz ich oceny.
Rzeczywista liczba uczestników poszczególnych szkoleń może ulec zmianie (być zarówno mniejsza, jak i większa od wartości powyżej)
4. Zakres szkolenia:
1) patomechanizm i epidemiologia bólu przewlekłego,
2) kliniczna ocena pacjenta z bólem,
3) rodzaje i metody oceny bólu,
4) farmakoterapia bólu,
5) leczenie bólu przewlekłego u osób w wieku podeszłym,
6) ból w chorobie nowotworowej. Bóle przebijające,
7) rozpoznanie i leczenie bólu neuropatycznego,
8) ból przewlekły dzieci,
9) ból w narządzie ruchu,
10) bóle głowy,
11) opioidy w leczeniu nienowotworowego bólu przewlekłego,
12) ostry ból pooperacyjny,
13) uśmierzanie bólu pooperacyjnego.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie umowy,
3) dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,
5) spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
6) posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej po 2 szkolenia z każdego z w/w zakresu,
7) dysponuje osobą/osobami które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj. :
a) posiadają wykształcenie wyższe,
b) przeprowadzili co najmniej 40 godzin dydaktycznych szkoleń w każdym z w/w zakresów w okresie ostatnich 2 lat.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu:
1) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie spełniony
na podstawie złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2,
2) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych
z Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem nr 3,
3) w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,
4) w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia – Załącznik
nr 5
IV. Wymagania Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania, zapewnienia i udostępnienia każdemu uczestnikowi szkoleń, platformy szkoleniowej,
2) przedstawienia szczegółowego programu szkoleń wraz z harmonogramem zajęć w terminie 2 dni od dnia, w którym została mu przekazana informacja o wyborze złożonej przez niego oferty,
3) przygotowania i zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej,
4) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu, list uczestników dla każdego z w/w zakresów szkoleń, którzy ukończyli cykl szkolenia testem egzaminacyjnym i otrzymali certyfikat potwierdzający, protokołu odbioru usługi wraz z rachunkiem/fakturą w terminie do 3 dni po zakończeniu szkolenia,
5) wystawienia i dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego certyfikatów poświadczających udział w szkoleniu (w formie papierowej) w terminie do 3 dni po zakończeniu szkolenia,
6) monitorowania przebiegu szkolenia oraz raportowania zgodnie z potrzebami Zamawiającego,
7) terminowego rozliczenia się z przeprowadzonych szkoleń.
V. Warunki płatności: przelew w terminie do 5 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego rachunku/faktury wystawionego po zakończeniu szkoleń i podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru usługi wraz z wymaganą dokumentacją tj. listą uczestników dla każdego z w/w zakresów szkoleń, którzy ukończyli cykl szkoleń testem egzaminacyjnym i otrzymali certyfikat potwierdzający.
VI. Warunki przygotowania i złożenia oferty:
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.
2. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej pod adresem kczyzewska@szpital.siedlce.pl Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.
3. Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan podpisanych dokumentów.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie w oryginale podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny zostać opatrzone pieczęcią umożliwiającą identyfikację.
5. W przypadku oferty podpisywanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.
6. Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących dokumentów Oferty drogą elektroniczną na adres kczyzewska@szpital.siedlce.pl
7. W skład Oferty wchodzą następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2
3) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3
4) Wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,
5) Wykaz osób – Załącznik 5,
6) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,
7) Program szkolenia,
8) Harmonogram szkolenia,
9) Wzór certyfikatu, który otrzymają uczestnicy po zakończonym szkoleniu.
VII. Termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 22 października 2024 roku.
VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi:
cena brutto oferty – 100 %
Liczba punktów badanej oferty = cena minimalna/cena oferta badanej x 100
W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.
IX. Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
X. Warunki odrzucenia oferty:
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub
2) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty
3) została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.
XI. Informacje dodatkowe:
1. Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.
2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego
z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem
w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.
3. Wycofanie, zmiana oferty:
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być złożone w miejscu i według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem o zmianie,
2) Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofanie oferty należy zrobić w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
4. Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:
1) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: kczyzewska@szpital.siedlce.pl nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.