ZZ.2811.28.2024
Data ogłoszenia
18 października 2024
Termin składania
22 października 2024 12:00:00
Zaproszenie do złożenia oferty na Szkolenie z leczenia bólu ostrego i przewlekłego Szkolenie z leczenia ostrego bólu pooperacyjnego

         

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

w trybie zapytania ofertowego

Dotyczy postępowania na prowadzenie szkoleń:

„Szkolenie z leczenia bólu ostrego i przewlekłego”

„Szkolenie z leczenia ostrego bólu pooperacyjnego”

Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320).

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy i toczy się w trybie rozeznania rynku.

I.      Zamawiający:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607

II.    Przedmiot Zamówienia:

1.       Przedmiotem zapytania jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie:

 „Szkolenie z leczenia bólu ostrego i przewlekłego”  

„Szkolenie z leczenia ostrego bólu pooperacyjnego„.

Szkolenia powinny być realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy e –learning, w ramach której prowadzony będzie proces dydaktyczny oparty o elektroniczne materiały, wykłady, ćwiczenia i konsultacje dydaktyczne oraz testy wiedzy.

2.       Termin realizacji: szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2024r. Platforma szkoleniowa będzie udostępniona od poniedziałku do niedzieli, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00, a spotkania mogą trwać od 2 do 5 godzin szkoleniowych dziennie                         z możliwością dostosowania do potrzeb Zamawiającego.

3.       Uczestnicy szkoleń: 1422 osoby, w tym:

„Szkolenie z leczenia bólu ostrego i przewlekłego”  

141 lekarzy,

703 pielęgniarki,

15 ratowników medycznych,

58 fizjoterapeutów,

12 farmaceutów,

Razem 929 osób.

 

„Szkolenie z leczenia ostrego bólu pooperacyjnego„

141 lekarzy,

267 pielęgniarek,

15 ratowników medycznych,

58 fizjoterapeutów

12 farmaceutów

Razem 493 osoby.

 

Podane wyżej liczby uczestników szkolenia stanowią jedynie wartości szacunkowe, niezbędne do skalkulowania i porównania ofert wykonawców oraz ich oceny.

Rzeczywista liczba uczestników poszczególnych szkoleń może ulec zmianie (być zarówno mniejsza, jak i większa od wartości powyżej)

 

4.       Zakres szkolenia:

1)      patomechanizm i epidemiologia bólu przewlekłego,

2)      kliniczna ocena pacjenta z bólem,

3)      rodzaje i metody oceny bólu,

4)      farmakoterapia bólu,

5)      leczenie bólu przewlekłego u osób w wieku podeszłym,

6)      ból w chorobie nowotworowej. Bóle przebijające,

7)      rozpoznanie i leczenie bólu neuropatycznego,

8)      ból przewlekły dzieci,

9)      ból w narządzie ruchu,

10)   bóle głowy,

11)   opioidy w leczeniu nienowotworowego bólu przewlekłego,

12)   ostry ból pooperacyjny,

13)   uśmierzanie bólu pooperacyjnego.

 

III.           Warunki udziału w postępowaniu:

1.              O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:

1)      posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)      znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie umowy,

3)      dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)      jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,

5)      spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,

6)      posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej po 2 szkolenia z każdego z w/w zakresu,

7)      dysponuje osobą/osobami które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj. :

a)       posiadają wykształcenie wyższe,

b)      przeprowadzili co najmniej 40 godzin dydaktycznych szkoleń w każdym z w/w zakresów w okresie ostatnich 2 lat.

 

2.    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu:

1)      w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie spełniony  
na podstawie złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2,

2)      w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych  
z Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem nr 3,

3)      w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,

4)      w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  przedstawi wykaz personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia – Załącznik  
nr 5

 

IV. Wymagania Zamawiającego

Wykonawca zobowiązany jest do:

1)      przygotowania, zapewnienia i udostępnienia każdemu uczestnikowi szkoleń, platformy szkoleniowej,

2)      przedstawienia szczegółowego programu szkoleń wraz z harmonogramem zajęć w terminie 2 dni od dnia, w którym została mu przekazana informacja o wyborze złożonej przez niego oferty,

3)      przygotowania i zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej,

4)      sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu, list uczestników dla każdego z w/w zakresów szkoleń, którzy ukończyli cykl szkolenia testem egzaminacyjnym i otrzymali certyfikat potwierdzający, protokołu odbioru usługi wraz z rachunkiem/fakturą w terminie do 3 dni po zakończeniu szkolenia,

5)      wystawienia i dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego certyfikatów poświadczających udział w szkoleniu (w formie papierowej) w terminie do 3 dni po zakończeniu szkolenia,

6)      monitorowania przebiegu szkolenia oraz raportowania zgodnie z potrzebami Zamawiającego,

7)      terminowego rozliczenia się z przeprowadzonych szkoleń.

 

 

V.   Warunki płatności: przelew w terminie do 5 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego rachunku/faktury wystawionego po zakończeniu szkoleń i podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru usługi wraz z wymaganą dokumentacją tj. listą uczestników dla każdego z w/w zakresów szkoleń, którzy ukończyli cykl szkoleń testem egzaminacyjnym i otrzymali certyfikat potwierdzający.

 

VI.      Warunki przygotowania i złożenia oferty:

1.       Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

2.       Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej pod adresem kczyzewska@szpital.siedlce.pl Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.

3.       Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan podpisanych dokumentów.

4.       Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie w oryginale podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny zostać opatrzone pieczęcią umożliwiającą identyfikację.

5.       W przypadku oferty podpisywanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.

6.       Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących dokumentów Oferty drogą elektroniczną na adres kczyzewska@szpital.siedlce.pl

7.       W skład Oferty wchodzą następujące dokumenty:

1)      Formularz ofertowy – Załącznik nr 1

2)      Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2

3)      Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3

4)      Wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,

5)      Wykaz osób – Załącznik 5,

6)      Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,

7)      Program szkolenia,

8)      Harmonogram szkolenia,

9)      Wzór certyfikatu, który otrzymają uczestnicy po zakończonym szkoleniu.

 

VII.    Termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 22 października 2024 roku.

 

VIII.  Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi:

cena brutto oferty – 100 %

Liczba punktów badanej oferty = cena minimalna/cena oferta badanej x 100

W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.

 

IX.  Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.  
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

 

 

X.    Warunki odrzucenia oferty:

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)      jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub

2)      została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty

3)      została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.

 

XI.      Informacje dodatkowe:

1.       Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.

2.       Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego
 z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem
 w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.

3.       Wycofanie, zmiana oferty:

1) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być złożone w miejscu  i według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem o zmianie,

2) Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofanie oferty należy zrobić w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

4.       Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:

1)    cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

5.    Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: kczyzewska@szpital.siedlce.pl    nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.