ZZ.2811.6.2024
Data ogłoszenia
11 czerwca 2024
Termin składania
18 czerwca 2024 12:00:00
Zaproszenie do złożenia oferty- Szkolenia" Pinoterapia"

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

w trybie zapytania ofertowego

Dotyczy postępowania na prowadzenie szkolenia:

„Pinoterapia”

Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

I.      Zamawiający:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607

II.    Przedmiot Zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby
w zakresie „ Pinoterapia”

2.       Czas trwania zajęć –  3 dni,

3.       Liczba godzin szkoleniowych : 25 godz. dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min),

4.       Uczestnicy szkolenia: 1 osoba.

5.       Zakres szkolenia:

- terapia według koncepcji Pięciu Układów Regulacyjnych (FRSc) Składowskiego,

- omówienie V technik terapeutycznych

- przedstawienie diagnostyki bólowej 

- przedstawienie i omówienie przeciwskazań w Pinoterapii,

- ćwiczenia praktyczne

III.  Warunki udziału w postępowaniu:

1.    O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:

1)    posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)    znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie umowy,

3)    dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)    jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,

5)    spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,

6)    posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 2 szkolenia w w/w zakresie,

 

 

7)    dysponuje osobą/osobami które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj. :

a)    posiadają wykształcenie wyższe,

b)    posiadają co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego w realizacji szkoleń w w/w  zakresie  lub przeprowadzili co najmniej 50 godzin dydaktycznych szkoleń z w/w zakresu.

 

2.    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu:

1)    w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2,

2)    w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem nr 3,

3)    w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz przeprowadzenia szkoleń – Załącznik nr 4,

4)    w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  przedstawi wykaz personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 5

 

IV. Wymagania Zamawiającego

Wykonawca zobowiązany jest do:

1)    przygotowania i zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej,

2)    sporządzenia list obecności oraz przekazania ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem/ fakturą w terminie do 14 dni po zakończeniu szkolenia.

 

V.   Termin realizacji: 12-14 lipca 2024 roku.

Warunki płatności: przelew w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku / faktury wystawionego po zakończeniu szkolenia, wraz z ewidencją godzin oraz listami obecności.

 

VI.      Warunki przygotowania i złożenia oferty:

1.    Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

2.    Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej pod adresem agebicka@szpital.siedlce.pl Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.

3.    Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan podpisanych dokumentów.

4.    Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie w oryginale podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny zostać opatrzone pieczęcią umożliwiającą identyfikację.

5.    W przypadku oferty podpisywanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.

6.    Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących dokumentów Oferty drogą elektroniczną na adres agebicka@szpital.siedlce.pl

 

7.    W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

1)    Formularz ofertowy – Załącznik nr 1

2)    Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2

3)    Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3

4)    Wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,

5)    Wykaz osób – Załącznik 5,

6)    Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,

7)    Program szkolenia,

8)    Harmonogram szkolenia,

9)    Wzór zaświadczenia, który otrzymają uczestnicy po zakończonym szkoleniu.

 

VII.    Termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 18 czerwca 2024 roku.

 

VIII.            Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi:  cena brutto oferty – 100 %

Liczba punktów badanej oferty = cena minimalna/cena oferta badanej x 100

W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź  odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.

 

IX.  Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

 

X.    Warunki odrzucenia oferty:

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)    jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub

2)    została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty

3)    została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.

 

XI.      Informacje dodatkowe:

1.    Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.

2.    Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego
 z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem
 w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.

3.    Wycofanie, zmiana oferty:

1) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być złożone w miejscu  i według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem o zmianie

2) Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofanie oferty należy zrobić w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

4.    Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:

1)    cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

5.    Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: agebicka@szpital.siedlce.pl    nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.

 

beylikdüzü escort
hazbet
deneme bonusu veren siteler
https://restbetgiris.co/ana/
bahis siteleri
boss bhabhi ke chudne ki Hindi xxx Teen XXX Blowjob Deepthroat Porn Tiny Asian Kitty XXX
Bonus veren siteler
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu
ankara escort
deneme bonusu
deneme bonusu veren siteler
kurtkoy escort
bostancı escort beykoz escort