ZZ.2811.8.2024
Data ogłoszenia
05 lipca 2024
Termin składania
12 lipca 2024 03:00:00
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY - "SZKOLENIE Z ZASTOSOWANIA PRZYMUSU BEZPOŚREDNIEGO"

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

w trybie zapytania ofertowego

Dotyczy postępowania na przeprowadzenie szkolenia:

„Szkolenie z zastosowania przymusu bezpośredniego”

Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

I.      Zamawiający:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607

II.    Przedmiot Zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. „Szkolenie 
z zastosowania przymusu bezpośredniego” dla 306 osób w tym:

1)      141 lekarzy,

2)      150 pielęgniarek / położnych,

3)      15 ratowników medycznych.

2.       Liczba godzin szkoleniowych dla jednego uczestnika w formie stacjonarnej: 2 godziny  dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 min), po zakończeniu szkoleń stacjonarnych przeprowadzenie w dwóch terminach po 2 godziny zegarowe szkolenia w formie online dla uczestników szkoleń.

3.       Szkolenie należy zaplanować w 4 terminach. W jednym terminie może być max. 3 grupy uczestników.

4.       Uczestnicy szkolenia: 306 osób,  grupy szkoleniowe minimum 10 osób,

5.       Zakres szkolenia:

1)      uwarunkowania prawne stosowania przymusu bezpośredniego,

2)      stosowanie przymusu bezpośredniego w świetle przepisów kodeksu karnego regulujących obronę konieczną i stan wyższej koniczności,

3)      rodzaje środków przymusu bezpośredniego dopuszczone do stosowana w podmiotach leczniczych,

4)      nadzór nad stosowaniem przymusu bezpośredniego,  

5)      prowadzenie dokumentacji medycznej w zakresie stosowania przymusu bezpośredniego,

6)      zatwierdzanie zastosowanego przymusu bezpośredniego,  

7)      zasady współpracy z Policją w zakresie stosowania przymusu bezpośredniego,

8)      analiza przypadków zastosowania przymusu bezpośredniego w świetle orzecznictwa sądów polskich,

9)      techniki bezpiecznego przytrzymania i unieruchomienia pacjenta,

 

10)   podejmowanie działań obronnych w sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia i zdrowia ze strony agresywnego pacjenta, m.in. w sytuacji użycia niebezpiecznych narzędzi (noże, śrubokręty itp.).

III.  Warunki udziału w postępowaniu:

1.    O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:

1)      posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)      znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie umowy,

3)      dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi  
do wykonania zamówienia,

4)      jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,

5)      spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,

6)      posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 2 szkolenia w w/w zakresie dla co najmniej 100 osób - personelu medycznego wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług szkoleniowych np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane.

7)      dysponuje osobą/osobami które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj. posiadają:

a)       wykształcenie wyższe,

b)      co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego w realizacji szkoleń w w/w  zakresie   
lub przeprowadzili co najmniej 50 godzin dydaktycznych szkoleń z w/w zakresu  
w okresie ostatnich dwóch  lat.

 

2.    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu:

1)      w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie spełniony  
na podstawie złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2,

2)      w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych  
z Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem nr 3,

3)      w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,

4)      w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  przedstawi wykaz personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia – Załącznik  
nr 5

 

IV. Wymagania Zamawiającego

Wykonawca zobowiązany jest do:

1)      przygotowania i zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych,

2)      sporządzenia list obecności oraz przekazania ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem/ fakturą w terminie do 14 dni po zakończeniu szkolenia,

3)      Wykonawca do potrzeb realizacji szkoleń zapewni dostęp do platformy e-learingowej.

 

 

V.   Miejsce prowadzenia zajęć :

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce. Zamawiający udostępni salę szkoleniową na potrzeby realizacji szkoleń w trybie stacjonarnym.

 

VI. Termin realizacji: od sierpnia 2024 do 30 listopada 2024 roku.

Warunki płatności: przelew w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku / faktury wystawionego po zakończeniu szkolenia, wraz z ewidencją godzin oraz listami obecności.

 

VII.    Warunki przygotowania i złożenia oferty:

1.       Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

2.       Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie w oryginale podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny zostać opatrzone pieczęcią umożliwiającą identyfikację.

3.       W przypadku oferty podpisywanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.

4.       Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących dokumentów Oferty drogą elektroniczną na adres agebicka@szpital.siedlce.pl

5.       W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

1)    Formularz ofertowy – Załącznik nr 1

2)    Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2

3)    Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3

4)    Wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,

5)    Wykaz osób – Załącznik 5,

6)    Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,

7)    Program szkolenia,

8)    Wzór zaświadczenia, który otrzymają uczestnicy po zakończonym szkoleniu,

 

VIII.   Termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie posiadać oznaczenie „Szkolenie  
z zastosowania przymusu bezpośredniego” w siedzibie Zamawiającego, Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi  pokój 135 do dnia 12 lipca 2024 roku. Poza oznaczeniem podanym wyżej koperta powinna zawierać dane dotyczące Wykonawcy tj. nazwę i adres, aby można było odesłać ofertę w przypadku  stwierdzenia spóźnienia w złożeniu oferty.

 

IX.       Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi:  cena brutto oferty – 100 %

Liczba punktów badanej oferty = cena minimalna/cena oferta badanej x 100

W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź  odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.

 

X.         Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 3 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

 

XI.       Warunki odrzucenia oferty:

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)  jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub

2)  została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie

wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty

3)została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.

 

XII.    Informacje dodatkowe:

1.    Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.

2.    Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego      
z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem  
w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.

3.    Wycofanie, zmiana oferty:

1) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być złożone w miejscu  i według takich samych zasad, jak składana oferta,  
z dodatkowym oznaczeniem o zmianie

2) Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofanie oferty należy zrobić w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

4.    Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:

1)    cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

5.    Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: agebicka@szpital.siedlce.pl    nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.

 

hazbet
deneme bonusu veren siteler
yeni.bio
beylikdüzü escort