Konkursy ofert
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NR ZZ.1130.46.2025
z dnia 08 lipca 2025 roku
Zarząd Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
08 - 110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(t. j. z 2025 r., poz. 450 ze zmianami)
z a p r a s z a
do składania ofert w konkursie o udzielenie zamówienia na udzielanie świadczeń w zakresie laryngologii
1. Warunki udziału w postępowaniu konkursowym, wzór formularza oferty oraz sposób przeprowadzenia konkursu są określone w „Szczegółowych warunkach konkursu ofert”, „Regulaminie Komisji Konkursowej”, dostępnych na stronie internetowej Udzielającego zamówienia (www. szpital.siedlce.pl) w zakładce Konkursy ofert.
2. Z w/w dokumentami zainteresowani mogą zapoznać się również w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w siedzibie Udzielającego zamówienia, pok. 138, tel. 25 64 03 304 w godzinach 8:00 - 14:00.
3. Osoba upoważniona do kontaktów – Patrycja Wiśniewska - sekretarz Komisji Konkursowej.
4. Oferty należy składać w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi – pok. 136, w zamkniętej oznakowanej kopercie lub innym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed otwarciem.
5. Koperta powinna posiadać oznaczenie:
Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie laryngologii
oraz nazwę i adres Oferenta, aby Ofertę można było odesłać nie otwartą w przypadku złożenia Oferty po terminie.
6. Termin składania ofert upływa 21 lipca 2025 roku, o godz. 13:00.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2025 roku, o godz. 13:30 w pok. nr 136 w siedzibie Udzielającego zamówienia.
8. Kryterium oceny ofert:
1) stawka wyrażona w % od wartości punktowej procedury audiologicznej (dzieci do 4 roku życia) według katalogu produktów odrębnych- Zarządzenie Prezesa NFZ – Załącznik 1B. Cena 1 zł za 1 punkt – 70%
2) stawka (wyrażona w zł) za wykonanie jednego opisu badania ABR (słuchowe potencjały wywołane z pnia mózgu) – 30%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty wskazanej jako termin składania ofert.
9. Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa, której projekt jest załączony do „Szczegółowych warunków konkursu ofert”.
10. Ogłoszenie rozstrzygnięcia konkursu zostanie opublikowane na stronie internetowej Szpitala ( www.szpital.siedlce.pl) w zakładce Konkursy ofert.
11. Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert oraz przedłużenia terminu składania i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu ofert.
12. Oferentom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w obowiązujących przepisach prawa.