Konkursy ofert
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NR ZZ.1130.2.2025
z dnia 16 stycznia 2025 roku
Zarząd Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
08 - 110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 991 ze zmianami)
z a p r a s z a
do składania ofert w konkursie o udzielenie zamówienia na udzielanie świadczeń zdrowotnych obejmujących usługi lekarskie w zakresie okulistyki
1. Warunki udziału w postępowaniu konkursowym, wzór formularza oferty oraz sposób przeprowadzenia konkursu są określone w „Szczegółowych warunkach konkursu ofert”, „Regulaminie Komisji Konkursowej”, dostępnych na stronie internetowej Udzielającego zamówienia (www. szpital.siedlce.pl) w zakładce Konkursy ofert.
2. Z w/w dokumentami zainteresowani mogą zapoznać się również w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w siedzibie Udzielającego zamówienia, pok. 138, tel. 25 64 03 304 w godzinach 8:00 - 14:00.
3. Osoba upoważniona do kontaktów – Patrycja Wiśniewska - sekretarz Komisji Konkursowej.
4. Oferty należy składać w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi – pok. 136, w zamkniętej oznakowanej kopercie lub innym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed otwarciem.
5. Koperta powinna posiadać oznaczenie:
Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych
w zakresie okulistyki
oraz nazwę i adres Oferenta, aby Ofertę można było odesłać nie otwartą w przypadku złożenia Oferty po terminie.
6. Termin składania ofert upływa 23 stycznia 2025 roku, o godz. 13:00.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 stycznia 2025 roku, o godz. 13:30 w pok. nr 136 w siedzibie Udzielającego zamówienia.
8. Kryteria oceny ofert:
1) stawka za 1 godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych w Oddziale Okulistycznym -20%
2) stawka wyrażona w % od wartości jednostek sprawozdawczych w rodzaju ambulatoryjna opieka specjalistyczna - katalog świadczeń ambulatoryjnych– W (obejmuje świadczenia zachowawcze w Poradni Okulistycznej) oraz wizyty diagnostyczne, kontrolne (obejmujące wymagane badania) w ramach programu lekowego- leczenie pacjentów z chorobami siatkówki AMD i DME -15%
3) stawka procentowa wartości jednostek sprawozdawczych w rodzaju ambulatoryjna opieka specjalistyczna– katalog skojarzony (obejmuje wykonywanie zabiegów laserowych) - 15%
4) stawka za jedno badanie OCT -5%
5) stawka za wykonywanie zabiegów zaćmy rozliczanych grupą JGP B18G i B19G-5%.
6) stawka za wykonywanie zabiegów wieloproceduralnych (jaskry i zaćmy) rozliczanych grupą JGP B11 w ramach umowy z NFZ -5%.
7) stawka za wykonywanie zabiegów iniekcji doszklistkowej anty VEGF w ramach programu lekowego – leczenie pacjentów z chorobami siatkówki AMD i DME -5%.
8) stawka za wykonywanie zabiegów fakowitrektomii rozliczanych grupą JGP B16G i B17G w ramach umowy z NFZ-5%
9) stawka za 1 badanie angiografii fluoresceinowej-5%
10) stawka za wykonywanie zabiegów i badań z zakresu okulistyki na zasadach odpłatności określonych przez Udzielającego zamówienie zgodnie z Cennikiem usług medycznych Spółki-5%.
11) stawka za wykonanie zabiegów plastyki powiek rozliczanych grupą JGP B33 lub B32 w ramach
umowy z NFZ-5%
12) A12 - stawka za wykonanie zabiegów z wszczepieniem wtórnym soczewki rozliczanych grupą JGP B25 w ramach umowy z NFZ-5%.
13) A13 - stawka za wykonanie średnich zabiegów na soczewce rozliczanych grupą JGP B23 w ramach umowy z NFZ -5%.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty wskazanej jako termin składania ofert.
10. Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa, której projekt jest załączony do „Szczegółowych warunków konkursu ofert”.
11. Ogłoszenie rozstrzygnięcia konkursu zostanie opublikowane na stronie internetowej Szpitala
( www.szpital.siedlce.pl) w zakładce Konkursy ofert.
12. Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert oraz przedłużenia terminu składania i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu ofert.
13. Oferentom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w obowiązujących przepisach prawa.