ZZ.1130.53.2024
Data ogłoszenia
06 grudnia 2024
Data otwarcia
13 grudnia 2024
Konkurs ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie chorób płuc

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NR ZZ.1130.53.2024
z dnia 06 grudnia 2024 roku

Zarząd Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
08 - 110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 991 ze zmianami)

 

z a p r a s z a
do składania ofert w konkursie o udzielenie zamówienia na udzielanie świadczeń zdrowotnych  w  zakresie chorób płuc.

 

1.    Warunki udziału w postępowaniu konkursowym, wzór formularza oferty oraz sposób przeprowadzenia konkursu są określone w „Szczegółowych warunkach konkursu ofert”, „Regulaminie konkursu ofert”, „Regulaminie pracy Komisji Konkursowej”, dostępnych na stronie internetowej Udzielającego zamówienia (www. szpital.siedlce.pl ) w zakładce Konkursy ofert.

2.    Z w/w dokumentami zainteresowani mogą zapoznać się również w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w siedzibie Udzielającego zamówienia, pok. 138, tel. 25 64 03 304  w godzinach 8:00 - 14:00.

3.    Osoba upoważniona do kontaktów – Patrycja Wiśniewska - sekretarz Komisji Konkursowej.

4.    Oferty należy składać w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi – pok. 136, w zamkniętej oznakowanej kopercie lub innym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed otwarciem.

5.    Koperta powinna posiadać oznaczenie:

 

„ Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych

w  zakresie chorób płuc wraz z wykonywaniem zadań Ordynatora Oddziału Chorób Płuc”                                            -  Zadanie 1

 

lub

„ Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych w  zakresie chorób płuc ”                                                                                                                                                                -  Zadanie 2

 

oraz nazwę i adres Oferenta, aby Ofertę można było odesłać nie otwartą w przypadku złożenia Oferty po terminie.

6.    Termin składania ofert upływa 13 grudnia 2024 roku, o godz. 10:00.

7.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 grudnia 2024 roku, o godz.  13:00  w pok. nr 136 w siedzibie Udzielającego zamówienia.

8.    Kryteria oceny ofert:

Zadanie 1

A1 – stawka za 1 godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie chorób płuc wraz                                              z wykonywaniem zadań Ordynatora   Oddziału Chorób Płuc – 40 %

A2 - stawka wyrażona w % od wartości jednostek sprawozdawczych w rodzaju ambulatoryjna opieka specjalistyczna w zakresie chorób płuc w Poradni Chorób Płuc -40%

A3 – stawka miesięczna za  udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom w Poradni Domowego Leczenia Tlenem -20 %

 

     Zadanie 2

B1 – stawka za 1 godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych– 60 %

B2 - stawka wyrażona w % od wartości jednostek sprawozdawczych w rodzaju ambulatoryjna opieka  specjalistyczna w zakresie chorób płuc w Poradni Chorób Płuc -40%

 

9.    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty wskazanej jako termin składania ofert.

10.     Z wybranymi Oferentami zostanie podpisana umowa, której projekt jest załączony do „Szczegółowych warunków  konkursu ofert”.

11.     Ogłoszenie rozstrzygnięcia konkursu zostanie opublikowane na stronie internetowej Szpitala
( www.szpital.siedlce.pl) w zakładce Konkursy ofert.

12.     Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo  do odwołania konkursu ofert oraz przedłużenia terminu składania i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu ofert.

13.     Oferentom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w „Regulaminie konkursu”.