Konkursy ofert
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NR ZZ.1130.57.2024
z dnia 9 grudnia 2024 roku
Zarząd Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
08 - 110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 991 ze zmianami)
z a p r a s z a
do składania ofert w konkursie o udzielenie zamówienia na udzielanie świadczeń zdrowotnych
polegających na wykonywaniu badań urodynamicznych u dzieci w Pracowni Urodynamiki
1. Warunki udziału w postępowaniu konkursowym, wzór formularza oferty oraz sposób przeprowadzenia konkursu są określone w „Szczegółowych warunkach konkursu ofert”, „Regulaminie konkursu ofert”, „Regulaminie pracy Komisji Konkursowej”, dostępnych na stronie internetowej Udzielającego zamówienia (www. szpital.siedlce.pl ) w zakładce Konkursy ofert.
2. Z w/w dokumentami zainteresowani mogą zapoznać się również w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w siedzibie Udzielającego zamówienia, pok. 138, tel. 25 64 03 304 w godzinach 8:00 - 14:00.
3. Osoba upoważniona do kontaktów – Patrycja Wiśniewska - sekretarz Komisji Konkursowej.
4. Oferty należy składać w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi – pok. 136, w zamkniętej oznakowanej kopercie lub innym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed otwarciem.
5. Koperta powinna posiadać oznaczenie:
Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych
polegających na wykonywaniu badań urodynamicznych u dzieci w Pracowni Urodynamiki
oraz nazwę i adres Oferenta, aby Ofertę można było odesłać nie otwartą w przypadku złożenia Oferty po terminie.
6. Termin składania ofert upływa 16 grudnia 2024 roku, o godz. 13:00.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2024 roku, o godz. 13:30 w pok. nr 136 w siedzibie Udzielającego zamówienia.
8. Kryterium oceny ofert:
stawka za 1 godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych polegających na wykonywaniu badań urodynamicznych u dzieci w Pracowni Urodynamiki– 100%.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty wskazanej jako termin składania ofert.
10. Z wybranymi Oferentami zostanie podpisana umowa, której projekt jest załączony do „Szczegółowych warunków konkursu ofert”.
11. Ogłoszenie rozstrzygnięcia konkursu zostanie opublikowane na stronie internetowej Szpitala
( www.szpital.siedlce.pl) w zakładce Konkursy ofert.
12. Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert oraz przedłużenia terminu składania i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu ofert.
13. Oferentom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w „Regulaminie konkursu”.