ZZ.2811.9.2024
Data ogłoszenia
05 lipca 2024
Termin składania
19 lipca 2024 12:00:00
Zaproszenie do złożenia oferty szkolenie " Uzależnienia behawioralne u dzieci i młodzieży -diagnoza i pomoc psychologiczna"

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

w trybie zapytania ofertowego

Dotyczy postępowania na przeprowadzenie szkolenia:

„Uzależnienia behawioralne u dzieci i młodzieży – diagnoza i pomoc psychologiczna”

Do realizacji niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

I.          Zamawiający:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 26, 08 – 110 Siedlce, NIP: 821 25 77 607

II.          Przedmiot Zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. „Uzależnienia behawioralne u dzieci i młodzieży – diagnoza i pomoc psychologiczna” dla 5 osób - psychologów.

2.       Czas trwania zajęć –  1 dzień ,

3.       Liczba godzin szkoleniowych : 7 godz. dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min),

4.       Forma szkolenia: online – Platforma ZOOM,

5.       Uczestnicy szkolenia: 5 osób.

6.       Zakres szkolenia:

1)      klasyfikacja uzależnień wg ICD 10 ze szczególnym  uwzględnieniem uzależnień behawioralnych u dzieci i młodzieży,

2)      omówienie najczęściej występujących form uzależnień behawioralnych w tym również uzależnienie od jedzenia, zakupoholizm, hazard patologiczny,

3)      dynamika rozwoju uzależnień i metodyka rozmów z młodzieżą na ten temat,

4)      różne modele rozwoju uzależnień m.ni biomedyczny, psychodynamiczny oraz poznawczy,

5)      podejście do tematyki uzależnień oparte na terapii poznawczo-behawioralnej m.in wpływ negatywnych przekonań na predyspozycje do uzależniania się,

6)      procesy poznawcze, które odgrywają największą rolę w poznawczym modelu uzależnień,

7)      typy młodych ludzi nadmiernie używających Internetu,

8)      bunt nastoletni i jego konsekwencje w postaci zaburzeń nastroju i zaburzeń nawyków,

9)      jak zapobiegać negatywnym zrachowaniom i uzależnieniom od ekranów/smartfonów i tabletów,

10)   jak rozpoznać uzależnienie od Internetu/smartfona. Co powinno zwrócić uwagę wychowawcy, psychologa, członka rodziny?

11)   jak pomóc dziecku które już zaczęło wykazywać pierwsze symptomy uzależnienia, Co może zrobić pedagog który zauważy patologiczne korzystanie przez dziecko z Internetu?

12)    praca z dzieckiem, które ma zaniżone poczucie własnej wartości,

13)   relacje z rodziną jako podstawa zdrowego Ja. Jak rozpoznać problem i jak wprowadzić

interwencję,

 

 

14)   lęk społeczny i problemy z nawiązywaniem relacji rówieśniczych,

15)   techniki pracy z dziećmi i młodzieżą, którzy są narażeni lub już wykazują objawy uzależnienia behawioralnego, gotowe scenariusze zajęć, trening rozpoznawania emocji, oraz radzenia sobie z nimi w sposób pozytywny, oraz wprowadzenie w temat Mindfulnessu dla dzieci,

16)    analiza materiałów filmowych psychoedukacyjnych. Jak projektować działania profilaktyczne w szkole i przedszkolu.

III.          Warunki udziału w postępowaniu:

1.         O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:

1)    posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)    znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie umowy,

3)    dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym a także osobami zdolnymi  
do wykonania zamówienia,

4)    jego zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego,

5)    spełnia wymóg braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,

6)    posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w w/w zakresie tj. przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 2 szkolenia w w/w zakresie,

7)    dysponuje osobą/osobami które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj. posiadają:

a)       wykształcenie wyższe,

b)      co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego w realizacji szkoleń w w/w  zakresie  
 lub przeprowadzili co najmniej 15 godzin dydaktycznych szkoleń z w/w zakresu  
w okresie ostatnich dwóch  lat.

2.         Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu:

1)    w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1-4, warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2,

2)    w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 5, warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem nr 3,

3)    w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,

4)    w zakresie warunku udziału w pkt 1 ppkt 7 warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  przedstawi wykaz personelu, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 5

 

IV.          Wymagania Zamawiającego

Wykonawca zobowiązany jest do:

1)      przygotowania i zapewnienia każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej,

2)      sporządzenia list obecności oraz przekazania ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem/ fakturą w terminie do 14 dni po zakończeniu szkolenia,

3)      Wykonawca do potrzeb realizacji szkoleń zapewni dostęp do platformy e-learingowej.

V.          Termin realizacji: 07 września 2024 roku

Warunki płatności: przelew w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku / faktury wystawionego po zakończeniu szkolenia, wraz z ewidencją godzin oraz listami obecności.

 

VI.          Warunki przygotowania i złożenia oferty:

1.    Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

2.    Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej pod adresem agebicka@szpital.siedlce.pl Przez ofertę należy rozumieć całość wymaganej dokumentacji wskazanej w Zaproszeniu do składania ofert.

3.    Dokumenty elektroniczne stanowią dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub skan podpisanych dokumentów.

4.    Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania Oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie w oryginale podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny zostać opatrzone pieczęcią umożliwiającą identyfikację.

5.    W przypadku oferty podpisywanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument składający się na ofertę musi zostać podpisany.

6.    Zamawiający może wezwać jednorazowo w wyznaczonym przez siebie terminie (minimum 2 dni roboczych) do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących dokumentów Oferty drogą elektroniczną na adres agebicka@szpital.siedlce.pl

7.    W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

1)    Formularz ofertowy – Załącznik nr 1

2)    Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2

3)    Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3

4)    Wykaz przeprowadzonych szkoleń – Załącznik nr 4,

5)    Wykaz osób – Załącznik 5,

6)    Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik,

7)    Program szkolenia,

8)    Harmonogram szkolenia,

9)    Wzór zaświadczenia, który otrzymają uczestnicy po zakończonym szkoleniu.

 

VII.              Termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 19 lipca 2024 roku.

 

VIII.              Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zastosowanie wagi:  cena brutto oferty – 100 %

Liczba punktów badanej oferty = cena minimalna/cena oferta badanej x 100 
W sytuacji gdy złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny brutto. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.  
W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie bądź  odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych. Zamawiający zakończy postępowanie ofertowe bez wyboru żadnej z ofert.

 

IX.                Informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów:

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.  
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

 

X.        Warunki odrzucenia oferty:

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1.         jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty lub

2.         została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty

3.         została złożona po terminie składania ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty.

 

XI.      Informacje dodatkowe:

1.    Oferta musi w pełni odpowiadać Zaproszeniu do złożenia ofert oraz zawierać wszystkie informacje wskazane w Zaproszeniu do złożenia oferty.

2.    Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego  
z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem  
w postępowaniu ofertowym ponosi podmiot składający ofertę.

3.    Wycofanie, zmiana oferty:

1)      Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożenia oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu złożenia oferty. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełniania muszą być złożone w miejscu  i według takich samych zasad, jak składana oferta,  
z dodatkowym oznaczeniem o zmianie.

2)      Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia. Wycofanie oferty należy zrobić w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

4.  Zamawiający bez konsekwencji finansowych wobec Wykonawców, może unieważnić i nie rozstrzygać postępowania ofertowego w następujących przypadkach:

1)    cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)    postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Dodatkowe informacje można uzyskać składając zapytanie na adres e-mail: agebicka@szpital.siedlce.pl    nie później niż na 2 dni przed terminem złożenia ofert.

hazbet
deneme bonusu veren siteler
yeni.bio
beylikdüzü escort