Konkursy ofert
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NR ZZ.1130.54.2024
z dnia 8 listopada 2024 roku
Zarząd Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
08 - 110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
( t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 633 ze zmianami)
z a p r a s z a
do składania ofert w konkursie o udzielenie zamówienia
na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ratownictwa medycznego
1. Warunki udziału w postępowaniu konkursowym, wzór formularza oferty oraz sposób przeprowadzenia konkursu są określone w „Szczegółowych warunkach konkursu ofert”, „Regulaminie konkursu ofert”, „Regulaminie pracy Komisji Konkursowej”, dostępnych na stronie internetowej Udzielającego zamówienia (www. szpital.siedlce.pl ) w zakładce Konkursy ofert.
2. Z w/w dokumentami zainteresowani mogą zapoznać się również w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w siedzibie Udzielającego zamówienia, pok. 138, tel. 25 64 03 304 w godzinach 8:00 - 14:00.
3. Osoba upoważniona do kontaktów- Patrycja Wiśniewska - sekretarz Komisji Konkursowej.
4. Oferty należy składać w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi – pok. 136, w zamkniętej oznakowanej kopercie lub innym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed otwarciem.
5. Koperta powinna posiadać oznaczenie:
„ Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych
w zakresie ratownictwa medycznego”
oraz nazwę i adres Oferenta, aby Ofertę można było odesłać nie otwartą w przypadku złożenia Oferty po terminie.
6. Termin składania ofert upływa 15 listopada 2024 roku, o godz. 9:00.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 listopada 2024 roku, o godz. 09:30 w pok. nr 136 w siedzibie Udzielającego zamówienia.
8. Kryteria oceny ofert:
1) wysokość stawki za godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych do 160 godzin w miesiącu -50%
2) wysokość stawki za godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych powyżej 160 godzin w miesiącu – 50%
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty wskazanej jako termin składania ofert.
10. Z wybranym Oferentem zostanie podpisana umowa, której projekt jest załączony do „Szczegółowych warunków konkursu ofert”.
11. Ogłoszenie rozstrzygnięcia konkursu zostanie opublikowane na stronie internetowej Szpitala
( www.szpital.siedlce.pl) w zakładce Konkursy ofert.
12. Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert oraz przedłużenia terminu składania i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu ofert.
13. Oferentom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w „Regulaminie konkursu”.