ZZ.1130.55.2024
Data ogłoszenia
20 listopada 2024
Data otwarcia
25 listopada 2024
Konkurs ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie elektroradiologii

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NR ZZ.1130.55.2024
z dnia 20 listopada  2024 roku

Zarząd Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
08 - 110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 991 ze zmianami)

 

z a p r a s z a


do składania ofert w konkursie o udzielenie zamówienia

na udzielanie świadczeń zdrowotnych  w zakresie elektroradiologii

 

1.    Warunki udziału w postępowaniu konkursowym, formularze ofert oraz sposób przeprowadzenia konkursu są określone w „Szczegółowych warunkach konkursu ofert”, „Regulaminie konkursu ofert”, „Regulaminie pracy Komisji Konkursowej”, dostępnych na stronie internetowej Udzielającego zamówienia (www. szpital.siedlce.pl ) w zakładce Konkursy ofert.

2.    Z w/w dokumentami zainteresowani mogą zapoznać się również w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w siedzibie Udzielającego zamówienia, pok. 138, tel. 25 64 03 304  w godzinach 8:00 - 14:00.

3.    Osoba upoważniona do kontaktów- Patrycja Wiśniewska - sekretarz Komisji Konkursowej.

4.    Oferty należy składać w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi – pok. 136, w zamkniętej oznakowanej kopercie lub innym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed otwarciem.

5.    Koperta powinna posiadać oznaczenie:

 

„ Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych w
 zakresie elektroradiologii -” – Zadanie 1A

lub

„ Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie elektroradiologii
wraz z wykonywaniem zadań koordynatora” – Zadanie 1B

             lub

„ Konkurs ofert – udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie elektroradiologii” –  Zadanie 1C

 

oraz nazwę i adres Oferenta, aby Ofertę można było odesłać nie otwartą w przypadku złożenia Oferty po terminie.

6.    Termin składania ofert upływa  25 listopada 2024 roku, o godz. 9:00.

7.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 listopada 2024 roku, o godz.  09:30  w pokoju nr 135 w siedzibie Udzielającego zamówienia.

8.    Kryterium oceny ofert:

Zadanie 1A:

stawka za jedną godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych – 100 %

Zadanie 1B:

a)       stawka za jedną godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych– 80 %

b)      stawka miesięczna za wykonywanie zadań koordynatora świadczeń zdrowotnych udzielanych przez techników elektroradiologii-20%

Zadanie 1C:

stawka za jedną godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych -100%

9.       Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty wskazanej jako termin składania ofert.

10.     Z wybranymi Oferentami zostanie podpisana umowa zgodna w treści ze wzorem załączonym do „Szczegółowych warunków  konkursu ofert”.

11.     Ogłoszenie rozstrzygnięcia konkursu zostanie opublikowane na stronie internetowej Szpitala
( www.szpital.siedlce.pl) w zakładce Konkursy ofert.

12.     Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo  do odwołania konkursu ofert oraz przedłużenia terminu składania i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu ofert.

13.     Oferentom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w „Regulaminie konkursu”.